Digitale Besigheid Talent Ontwikkelingstrategieë 107 AANDELE Vooruit dink CEOs verseker dat hul organisasie toegang tot die nuutste digitale besigheid tegnologie het. Maar in vandag se globale netwerk ekonomie, dit is nie genoeg nie. As jy glo dat digitale transformasie kennis mag is, dan ten volle bemeester die vermoë om jou IT vermoëns toe te pas in aksie wysheid is oneindig sterker. Die Harvard Business Review (HBr) marknavorsing span het onlangs 'n globale studie van die pad wat 'n hele paar organisasies geneem het om te ontwikkel en lewer die digitale leer ondersteuning hulpbronne wat hul sleutel interne belanghebbendes sowel behoefte en wil. In 'n vorige redaksionele. Ek beskryf hoe Digitale Leiers is beter voorbereid wees om die vaardighede kloof crossover. In die vervolg op redaksionele, sal ek die tipiese padblokkades op die pad na digitale transformasie vordering te deel. Plus, ek sal ook deel 'n paar nuttige aanbevelings. Enabling Deurlopende Digitale Kennis Oordrag Volgens die HBr studie bevindings, die grootste hindernis tot leer oor nuwe tegnologie van IT-leiers is die gebrek aan 'n geskikte forum vir hierdie oordrag van kennis te laat plaasvind. Vyf en veertig persent van die opname respondent basis ooreengekom. Daarbenewens 34 persent het gesê hulle IT-leiers is duidelik te besig. Terwyl Digitale Leiers in die gesig staar dieselfde struikelblokke as hul Volgeling en agteros kollegas, hulle is minder geneig om 'n geskikte leer - forum gebrek. Hbr sê dat 'n belangrike deel van die fokus van die CIO se digitale leierskap toepaslike leer forums vir werknemers in die hele organisasie behoort. Verder, terwyl sosiale, mobiele, en Wolk Computing is geneig om die meeste aandag kry, wanneer dit kom by gapings in digitale vernuf, dit is alles oor die vind van die waarde in data. Drie en sewentig persent van die respondente gegradeerde analytics as uiters belangrik om hul gebied van die besigheid. Maar slegs 20 persent hoog aangeslaan hul eie kennis en vaardighede van Big Data analise metode. Aanbeveel vir U Webcast: Die Lood Telling Vergelyking: Gedrag + Demografie = Kliënte Die metode van die leer oor nuwe digitale tegnologie voorkeur - selfstudie en onafhanklike navorsing - is 'n goeie beginpunt. Dit gesê, 23 persent van die respondente op die Digitale Leiers is baie meer geneig as hul eweknieë om betrokke te raak met buite onderwerp kundiges, terwyl op soek na leiding. Bekend Beste praktyke te verhoog Digitale vernuf Digitale Leiers doen 'n aantal van die dinge wat ander maatskappye kan navolg. Gegewe dat meer as 80 persent van die respondente is óf volgelinge of agterosse, daar is baie ruimte vir verbetering. Hbr glo dat alle uitvoerende hoofde persoonlik moet lei hierdie aanklag - van 'n visie en strategie perspektief. En daar is 'n baie wat proaktiewe CIO, in vennootskap met ander, kan as goed doen. Nege Strategieë vir proaktiewe CIO: Skep 'n digitale besigheid adviesraad met beide interne en eksterne kundiges om die uitvoerende leierskap span te adviseer. Hier is 'n foto van die digitale transformasie toekoms te verf, en gebruik voorbeelde uit maatskappye in soortgelyke bedrywe om daardie regte te maak. Gedagte IT-personeel in die reëls van die maatskappy, sodat leer gebeur in die loop van die werk, nie net in spesiale vergaderings of IT opleidingsessies. Skep 'n gemeenskaplike leksikon om begrip te verhoog, te kommunikeer in die taal wat sin maak vanuit die perspektief van sake-aktiwiteite en uitkomste, nie uit die IT-perspektief. Partner nou saam met die sleutel sakeleiers - veral die GMO en die hoof van die produk ontwikkeling - om die beste bymekaar te bring van beide gebiede. Identifiseer en maak duidelik wat digitale transformasie kennis en vaardighede nodig in die reëls van die maatskappy te woon en wat daarin moet woon. Werk saam met die interne opleiding en ontwikkeling organisasie vir beide formele en informele leer forums te vestig vir werknemers. Omhels 'n mentorskap en afrigting raamwerk oor die organisasie, met KPI gebou in individuele bestuurder prestasie-oorsigte. Identifiseer en te bring in erkende buite onderwerp kundiges om spesifieke digitale besigheid tendense vir verskillende dele van die organisasie aan te spreek. Om op te som, HBr sê dat die begrip van nuwe tegnologie vermoëns is nie meer die eksklusiewe bevoegdheid van die tradisionele IT organisasie. Leiers van regoor die besigheid moet leer oor en bly op hoogte van digitale besigheid tendense, die implikasies van dié tendense vir hul organisasie, en hoe om die nuwe tegnologie te benut. Hulle hoef nie te weet hoe die tegnologie werk, net hoekom dit belangrik is en hoe om dit te gebruik. Wat gebaseer is op assessering HBr se die funksionele gebiede wat tipies die meeste behoefte aan hierdie tipe leiding is RD, bemarking, kliëntediens en verkope organisasies. Die beloning vir 'n oordrag van kennis poging is dwingende: Digitale Leiers is uit te brei na meer nuwe markte, groei vinniger, en meer as hul minder progressiewe mededingers verhoging van hul winsmarges. In wese, hierdie is die moeite werd besigheid uitkomste wat elke uitvoerende hoof sou koester.
No comments:
Post a Comment